Dune freshup

mmetzmac
mmetzmac
 Member edited January 11 in Announcements
Liebe Metro's

Dune läuft mittlerweile seit 11 Monaten ohne bemerkenswerte Unterbrechung. In dieser Zeit ist natürlich viel gebaut worden und es sind auch einige Scripte entwickelt worden. In der letzten Zeit mehrten sich Reklamationen über die Performance einiger Dune-Regionen. Ich möchte gerne in den nächsten Tagen erstmalig aufräumen um auch weiterhin eine gute Performance der Regionen zu gewährleisten. Das heißt, das ich spätestens zum Wochenende ALLE Objekte zurückschicken möchte. Ich bitte jeden, seine Objekte entweder selbst zurückzunehmen oder zu löschen. Auch wenn der Rücksendeprozess schon auf vielen Regionen funktioniert hat, übernehme ich keine Garantie, dass das auf den Dune Regionen ebenso problemlos funktioniert.

Ich hoffe auf Euer Verständnis.

Gruß
Manny

Dear Metro's,

Dune is running since 11 months without recognizable interruptions. During this time, many objects and scripts have been developed. Especially during the last weeks, several complains were submitted, claiming the performance on several Dune Regions. This requires me to do a clean up for the first time since the live time of the Regions. I kindly ask you, grapping your objects yourselfe or to delete them if not required any longer. I plan to return all objects on all Dune Regions latest on next weekend. As this process worked well on other regions in the past, I do not expect having trouble this time. Nevertheless do I not guarantee, that no objects get lossed.

Hope, you understand and support this action.

Greetings
Manny
Sign In or Register to comment.

Welcome

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Discussions

© Copyright 2017 - Metropolis Metaversum
All times are GMT