Lena Vanilli
Lena Vanilli
 Administrator edited November 21 in Copyrights
Huhu Metros,

vorneweg eine Info: Die Region Adachi ist nun in ein russisches Grid umgezogen, wo sich schon zwei andere Regionen befinden, die wir bereits vor ca. 3 Monaten aus der METRO ausgeschlossen haben.

Wir möchten uns bei allen Metros für ihre Unterstützung bedanken! Es ist gut zu wissen, dass die überwältigende Mehrheit unsere TOS und unsere Verantwortung mitträgt. :) Das zeigen auch die vielen neuen Registrierungen in den letzten Tagen.

Viele Grüße, Lena

------------------------------------------------------------
Huhu Metros,

first of all: The region Adachi has now moved to a Russian grid, where are already two other regions connected that we have excluded from the METRO about 3 months ago.

We would like to thank all metros for their support! It is good to know that the overwhelming majority supports our TOS and our responsibility. :) This is also shown by the many new registrations in the last days.

Greetings, Lena
Thanked by: Han Held

Comments

• Han Held
    Han Held
     Member
    Ich glaube, dass viele von uns verstehen, dass Sie versuchen, die Metro so sicher wie möglich zu machen, damit wir so lange wie möglich offen bleiben. Wer würde das nicht unterstützen?

Ich weiß es ist ein schwieriger Urteilsruf. Und ich fühle Erleichterung, dass ich nicht derjenige sein muss, der es schafft.

Vielen Dank! :) (und danke google translate ;))
    --
    I believe a lot of us understand that you're trying to act to make metro as safe as possible, so that we stay open as long as possible. Who wouldn't support that?

I know it's a difficult judgement call; and I feel relief that I don't have to be the one to make it.

Thank you! :)

Sign In or Register to comment.

Welcome

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Discussions

In this Discussion

© Copyright 2017 - Metropolis Metaversum
All times are GMT