-Behoben / Solved- Neovo's regionen OFFLINE durch ServerChrash

Neovo Geesink
Neovo Geesink
 Member Moderator edited December 2019 in Announcements
(DE)

Momentan sind die nächste Regionen Offline durch eine komplette zusammenbruch meines Server:

Sandbox Extended, Sandbox OuterSpace, Sandbox Start&HG, Sandbox Water, Metropolis Meet&Greet, Changerooms, und Dune-Ultimate.

Etwas am Mainboard (Hauptplatine) ist durchgebrennt, und dass ist Ende des Server.

Momentan bin ich die Daten von Festplatten und Backup am Hochladen nach ein neues Server.
Wenn dass komplett ist fähre ich die hoch, und hoffentlich kommen die Regionen denn wieder
Online.

Neovo Geesink.

(EN)
At this moment, the next regions are down due to a fatal chrash of my Server:

Sandbox Extended, Sandbox OuterSpace, Sandbox Start&HG, Sandbox Water, Metropolis Meet&Greet, Changerooms, und Dune-Ultimate.

Something on the Mainboard has burned out, and it is End of Server.

At this moment, I am uploading the data from the Harddrives and the Backup to a new Server.
After completion, I will bring up the Server, and hopefully, all the regions will come back Online.

Neovo Geesink.

Comments

• Neovo Geesink
    Neovo Geesink
     Member Moderator
    (DE)

Am 14-12-2019 ist es gelungen um die Daten von die Festplatten zu retten, und der Backup nach zu tragen am neues Server.
    Der regionen Sandbox Extended, Sandbox OuterSpace, Sandbox Start&HG, Sandbox Water, Metropolis Meet&Greet, Changerooms, und Dune-Ultimate sind wieder Online :-)

Wie ich es gesehen hab hat keine Datenverlust aufgetreten. :-)

(EN)

At 12/14/2019 I have succeeded to recover the data from the Harddrives, and have just in case the Backup allso synced with the new server.

The regions Sandbox Extended, Sandbox OuterSpace, Sandbox Start&HG, Sandbox Water, Metropolis Meet&Greet, Changerooms, und Dune-Ultimate  are back Online. :-)

As far I have seen, there has no data been lost. :-)

Sign In or Register to comment.

Welcome

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Discussions

In this Discussion

© Copyright 2019 - Metropolis Metaversum
All times are GMT